Ik heb een aanmaning ontvangen van Payq.

Als de automatische incasso aan het einde van de maand niet is gelukt, blijft de betaling open staan. Je ontvangt dan van ons een factuur, zodat je het openstaande bedrag alsnog kunt betalen.

Zie ook: ‘Waarom is mijn betaling mislukt?’.

Heb je een factuur ontvangen, dan dien je deze binnen de gestelde periode te betalen. Indien je de betaling na de gestelde betaaltermijn nog niet hebt voldaan, zal een incassoprocedure worden gestart. Hierbij worden extra administratiekosten in rekening gebracht.  

Op het moment dat de factuur uit handen is gegeven door ons, ontvang je een SMS, mail en kunnen zij telefonisch contact opnemen met je. Vanaf dat moment dien je de betaling te verrichten via hen, dat kan door middel van een iDEAL link die zij kenbaar maken in hun SMS en mail. 

Heb je antwoord gekregen op je vraag? Bedankt voor de feedback! Er is een probleem opgetreden bij het versturen van uw feedback. Probeer het later opnieuw.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op