Ik heb me nooit voor een premium account aangemeld en er is geld van mijn rekening gehaald.

Een premium abonnement komt tot stand wanneer wij een rekeninghouder met IBAN nummer ontvangen tijdens het aanmeld proces. Bij het starten van het abonnement vragen wij uitdrukkelijk onze voorwaarden en automatische incasso te accepteren. Pas dan schrijven wij geld van een rekening af.

Het komt regelmatig voor dat leden niet doorhebben dat het abonnement automatisch doorgaat na de 14 dagen gratis proefperiode. Dit terwijl we het meerdere malen aangeven tijdens het aanmeld proces.

Wij kunnen in ons systeem achterhalen wanneer je gebruik hebt gemaakt van ons platform. Indien je toch van mening bent dat je geen premium account bij ons hebt aangemaakt, neem dan contact op met de Klantenservice. 


Heb je antwoord gekregen op je vraag? Bedankt voor de feedback! Er is een probleem opgetreden bij het versturen van uw feedback. Probeer het later opnieuw.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op